BLOGUMUZ DÜZENLEME AŞAMASINDADIR.

10 Mayıs 2016 Salı

ÇARŞAMBA KİTAP FUARI (14-22 MAYIS)

ALİ FUAD BAŞGİL KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ-ÇARŞAMBA KİTAP FUARI (14-22 MAYIS)

   

     Samsun'un Çarşamba ilçesinde Ali Fuad Başgil Kültür Etkinlikleri kapsamında dördüncüsü düzenlenecek olan Çarşamba Kitap Fuarı 14 Mayıs'ta kapılarını kitap severlere açmaya hazırlanıyor.

     2013 yılından buyana Ali Fuad Başgil Anadolu Lisesinin emektar öğretmenlerinin çabaları ve 3Yüz Organizasyon'un işbirliği ile başlayan Çarşamba Kitap Fuarı Vefa AVM'de 14-22 Mayıs tarihleri arasında birçok yayınevi ve yazara ev sahipliği yapacak.Geçen sene 81 yayınevi ve 81 yazar ağırlamıştı.

     Ben bir Çarşambalı ve Ali Fuad Başgil Anadolu Lisesi mezunu olarak geçen yıl katılamadığım için çok üzülmüştüm.Bursa'da öğrenim gördüğüm için gelememiştim.İlk yıllarında nasıl kurulduğuna, öğretmenlerimin çabalarına bizzat tanık olmuştum.Açıkçası bu kadar büyük bir organizasyon olabileceğini düşünmemiştim.Her yıl onlarca yayınevi ve yazar ağırladığı gibi çok büyük bir ilgi de gördü.İlk yıl fuar çadırında yapılan fuar daha sonra Vefa AVM'ye taşındı.Kısmetse bu yıl fuara katılacağım .14 Mayıs'a uçak biletimi aldım bile.

     14-22 Mayıs tarihlerinde Samsun'da bulunan tüm kitap kurtlarına duyurulur.

4.Çarşamba Kitap Fuarı Günlük Program Takvimi








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder